صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

6 ماهگی

کوچولوی هوشیار و دوست داشتنی من.. پسر نازنین و فهیم و بازیگوشم.. 6 ماهگی ات مبارک..

در 170 روزگی به تشخیص خودم!! اولین غذای کمکی را بهت دادم.. احساس می کنم تو این10 - 12 روزی که بهت فرنی می دهم کمتر گریه می کنی.. حالا مطمئن نیستم برای سیر شدنت است یا  اینکه دوباره رانیتیدین را شروع کردیم..

صبحها نیم ساعتی توی صندلی غذات می نشینی و بیبی انیشتین می بینی و من فرنی ات را آماده می کنم و خودم هم صبحانه می خورم.. بعد فرنی شما را میدهم و بعدش دست و صورتت را می شورم و بعد اون شیر می خوری..آب را هم با لیوان آبمیوه خوری بهت می دم..

از کارهای جدیدت اینه که دارو را قورت نمی دی و توی دهنت نگه می داری..هنوز بهت آهن ندادم.. یعنی اولین باری که دادم خیلی گریه کردی و بابا مهدی هم گفته بذاریم از 6 ماهگی.. یعنی از فردا باید بهت بدم..

تقریبا 2 هفته پیش اتفاقی پریز برق را کشف کردی و وقتی نگهت داشتم پریز را فشار دادی و اتاق تاریک شد، با تعجب زول زدی به من.. بعد دوباره فشار دادی روشن شد و بعد مجددا خاموش.. آنچنان ذوقی می کردی که من و بابا تعجب کرده بودیم که متوجه شدی چه اتفاقی می افته.. هنوزم پریز می بینی می خندی..

جدیدا هر دو تا پات را می گیری و تکون می دی.. خیلییییی دوست داشتنی تر می شی.. من عاشق این کارت هستم.. و اینکه چند روزی می شه که پای چپت را هم می کنی دهنت.. تا الات فقط پای راستت را می کردی اما جدیدا پای چپ را هم کشف کردی..

مدتی میشه شبا به پلو می خوابی خودت خیلییییییییییییی ناز

موقع غذا خوردن هم که بساطی داریم.. روزای اول پیش بندت برات خیلییی جذاب بود و همش با پیش بندت ور می رفتی.. الان بیشتر قاشق را می گیری و گاز گاز می کنی یا ظرف غذا را می کشی یا نمی دونم چطوری لگد می زنی به ظرف غذا..

تا می شینی تو صندلی اول با همه جاش ور می ری و ناخن می کشی رو دشکش.. بعد پات را با دستت می گیری و تکون می دی..

کلا به این ناخن کشیدن به سطوح مختلف خیلیییی علاقه داری.. مخصوصا وقتی به دیوار تختت می کشی

خلاصه عزیزکم؛ توجهت به اطرافت خیلییی زیاده و هر چیز جدیدی توجهت را جلب می کنه ییهو به سمتش شیرجه می زنی.. مثخصوصا برای گرفتن کنترل تلویزیون و گوشی تلفن..

و اینکه هر روز دوست داشتنی تر و خواستنی تر می شی و من بیشتر از قبل عاشقتتتتتت

دوستت داریم زیادددددددد

اولین غذای محمد صدرای نازنینم


اولین قاشق


صدرا بعد از خوردن غذا


ظروف غذاخوری صدرا

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان مینوفر دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://minoofar.blogfa.com

۶ ماهگی گل ژسر خوشکل مبارک

ممنون خاله مهرگان

فرزانه دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.sadragolden.blogfa.com

۶ ماهگیت مبارک باشه کوچولوی باهوش و دوست داشتنی

ممنون خاله فرزانه

دایی کوچیکه چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

تولد 6 ماهگیت مبارک

o/
I[]
iIL
اجازه؟ ما شما رو خیلی دوست داریم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد