صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

بازی با دم شیر!

بازی بازی با دم آقا شیره بازی...

قربونت بشم که عاشق دم این آقا شیره هستی...

البته با اون مارکش اونقدر ور رفتی نخ نخ شد و مامان کندش که نخهاش نره تو دهن شما




نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

سلام خوب مینویسی
پسرت خیلی خوشگله
وبلاگمو تازه زدم از خودمو عشقم مینویسم بهم سر بزن حتما منتظرت هستم دوست من

سلام.. ممنون.. اسم و آدرس وبلاگ نذاشتید

من وپنجاه درصد خودم دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ http://parsara.persianblog.ir

ماشالا خدا حفظش کنه.....

ممنون.. همچنین خدا آقا پارسا را برای شما حفظ کنه

دایی کوچیکه سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

قربونش باهوشیش به داییش رفته

قربون داییش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد