صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

در آستانه ۴۵ هفتگی

در آستانه ۴۵ هفتگی پسر دوست داشتنی من به شدت پر تحرک شده.. بسیار با دقت و بسیار کنجکاو.. دیگه جایی توی خونه براش کشف نشده باقی نمونده..


در حمام اگه باز بشه دو ثانیه بعدش صدرا وسط حمام است..

اگه من تو آشپزخونه باشم صدرا هم حتما اونجاست..

از وقتی چهاردست و پا رفتنش شروع شد منتظر بودم ببینم کی این پله آشپز خونه را میاد بالا و بالاخره این اتفاق افتاد و صدرا آشپزخانه را هم کشف کرد.. به همین خاطر بابا مهدی رفت موکت خرید و آشپزخونه را تنهایی موکت کرد که پسر گلش وقتی میاد سراغ کابینت ها حسابی زیرش نرم باشه و کلا اونجا راحت باشه..

دیگه اینکه صدرا امروز تو سومین جلسه کلاس مادر و کودک موسسه بادباک شرکت کرد.. مربی پرند رشیدی نام دارد.. کلا کلاس خوبیه مخصوصا اینکه صدرا عاشق بچه است و این کلاس ها براش خیلی مفید است و خوب حرفها و کارهای خوبی هم در کلاس مطرح میشه که برای من خیلی خوبه..

مثلا امروز از ضرر ماشین لباسشویی در حال کار (به دلیل چرخش متعدد) آگاه شدم و همینطور از مضرات تلویزیون گفت که خوب خداروشکر ما از دنیا آمدن صدرا تلویزیون را حذف کردیم و وقتی صدرا بیداره فقط برای اذان تلویزیون روشن میشه.. که اونم من بیشتر از رادیو براش پخش می کنم.. 

یک مطلب مهمی هم هفته گذشته مطرح کرده بود و اون اینکه به هیچ وجه الفاظی که بار منفی دارند مثل شیطون بلا ناقلا تنبل خنگ و ... در مورد کودک بکار برده نشه...

خوب ما خودمون این مساله را خیلی رعایت می کنیم ولی خوب بچه با افراد دیگه هم ارتباط داره و لازم است که همه این مورد را تو برخورداهاشون با بچه در نظر بگیرن..

تنها مشکلی که دارم اینه که به خاطر طرح ترافیک نمی تونم برگزدم خونه و می رم خونه مامانم تا طرح تموم شه و این برای صدرا که باید کلی تو ماشین بشینه و ترافیک تموم شدن طرح را تحمل کنه خیلی سخته... دعا کنید ما هم زودتر بتونیم خونمون را عوض کنیم و از بی پارکینگی و بی آسانسوری و شلوغی و آلودگی خلاص شیم....







بفرمایید کلوچه فومنی!





از راست: آنیسا - آروشا- صدرا-آناهیدـآوین قل آنیسا


آرتین و آوین و بقیه..

بچم حسابی خوابش میاد اینجا...

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان مینوفر چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ق.ظ http://minoofar.blogfa.com

ممنون که تجربیاتتون و در اختیار ما هم میزارین موفق باشید زهرا جون

فرزانه پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ http://www.sadragolden.blogfa.com

الهی جیگرتو برم من با اون کلاس رفتنت و دوستها مهربونت عسلم

دایی کوچیکه شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

چه کلوچه ای می خوری شیطووون

ای شیطون دایی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد