صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

جشن تولد فیلی

سلام پسر گلم...

شکر خدای مهربون جشن تولد یکسالگی ات عالی برگزار شد.. همه چی خوب و عالی بود..

خودت هم خوش اخلاق بودی خداروشکر..

ما تصمیم گرفتیم امسال مهمونی خودمونی باشه و با حضور خانواده های خودمون و مادربرگ هامون برگزار بشه..

چون شما نوه و نتیجه اولی برای همه..

تم تولدت را فیل انتخاب کردم چون توی خرید سیسمونی یه جورایی همه چیت فیلی شده بود من خوشم اومد تم سال اول تولد فیل باشه با رنگ سفید و آبی که در مجموع به طرحی رسیدم که روی کیکت هم انداخته شد..

غذا پاستا با مرغ و قارچ و ذرت بود و ته چین مرغ و ساندویچ مرغ و پیتزا رول..

ظروف همه یکبار مصرف بود.. حتی برای چای لیوان گیاهی گرفته بودم..

برای گیفت هم عکس از شما روی مگتنت هدیه دادیم به مهمون ها..

طراحی و اجرای تزئینات تولد همه کار خودم بوده.. عاشق جعبه دستمال کاغذی و پاکت گیفت ها بودم..

برای تزئینات یک سری دایره به هم دوخته بودم و از جلوی پرده آویزان کرده بودم.. یک سری هم مستطیل به هم دوختم و حال را تزیین کرده بودم..

یه تزیین هم با دایره و روبان روی اپن آشپزخانه داشتم..

کیک را حدود ساعت ۶ آوردیم و عکس انداختیم..

ساعت ۸:۳۰ هم شام خوردیم..


واما هدایا:

مامان بابا: ماشین موزیکال دیزنی..

مامان جون و بابا جون (پدری): استخربادی و ۲۰۰ توپ اینتکس + ۱۰۰ هزار تومان کارت هدیه

مامانی : ۱۰۰ هزار تومان

خاله ریحانه: ۵۰ هزار تومان

عمو محمد: پازل چوبی

دایی حسن و دایی حسین: عروسک + دو تی شرت مادرکر

مادر بزرگ مادر من: ۵۰ هزار تومان

مادر بزرگ پدری من: ۳۰ هزار تومان

مادر بزرگ مادری مهدی: ۲۰ هزار تومان

مادر بزرگ و پدربزرگ پدری مهدی: ۳۰ هزار تومان


پی نوشت ها:

۱- ممنونم از همسر مهربونم برای همه زحمات و همراهی هایش..

۲- خیلی خیلی ممنونم از مامان خوبم برای همه کمک ها و زحماتش..

۳- تشکر می کنم از خاله ریحانه برای کمک ها و عکس های فوق العاده اش..

۴- تشکر می کنم از عمو محمد و دایی حسن و دایی حسین برای همه کمک ها عکس های خوبشون..

۵- تشکر ویژه دارم از خانواده همسرم برای هدیه خوبشون و سورپرایز کردن صدرا..

۶- بابا جونم جات خیلی خیلی خالی بود..































نظرات 7 + ارسال نظر
دایی کوچیکه جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

دستهد خودتم درد نکنه با تزیین و غذای فوق العاده
و با تشکر از دی جی حسن :)


آره دی جی حسن را خوب آمدی..
بگو کامنتش را تایید نمی کنم.. به خاطر لینکایی که گذاشته

فرشته شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ

تولدت مبارک عزیزم همیشه شادو سلامت باشی‌ دست من گلت درد نکنه که جشن به این خوبی‌ برات گرفته بوس بوس

ممنون فرشته جون

من وپنجاه درصد خودم یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ http://parsara.persianblog.ir

تولدت مبارک گلم.........چه با سلیقه خودتون درست کردید ؟؟؟می شه بپرسم کجا سفارش دادید؟؟؟

ممنون خانوم دکتر عزیزم.. والا تئینات کار خودمه.. طراحی و اجرا.. کیک را هم که نزدیک خونه سفارش دادیم..

من وپنجاه درصد خودم سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ http://parsara.persianblog.ir

افرین مامان با سلیقه...........

قربون شما..

فرزانه جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.sadragolden.blogfa.com

به به .. دستتون درد نکنه خسته نباشین همه چیز خیلی خوب و باسلیقه اس دوباره تبریگ میگم تولد پسر عزیزو دوستداشتنی رو

خیلی خیلی ممنون خاله فرزانه مهربون..

مونا مامان رادین دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ http://hedye-nabe-khoda.blogfa.com/

به به به
مبارک باشه عزیزم
تولد گل پسر خوشگل و نازنینمون رو هزاران بار تبریک میگم و امیدوارم سالیان سال این روز رو کنار هم با خوشی و با تمهای خوشگل جشن بگیرید
مامان زهرای گل و مهربون خیلی خیلی خسته نباشی عزیزم
چه کار کردی تو دختر ... عاااااالی بود ... عاااالی
من که چندین و چند بار صفحه رو بالا و پائین رفتم تا چندین و چند بار این تولد خوشگل رو ببینم ... و کلی هم برای سال آینده ایده گرفتم
روی ماهت رو میبوسم عزیزم
راستی از دیدن صورت نازنینت هم کلی مشعوف شدم

مونا جانم ممنون از لطفت.. من که بیشتر ایده هام را از شما گرفتم.. مشخصه کاملا حتما یک عکسم را برات می فرستم.. آخه اونجا اصلا پیدا نیستم.. می بوسمت..

ستاره چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ

چرا دیگه نمینویسی دوستم؟

شلوغی و تنبلی دوستم.. می نویسم به زودی انشاالله..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد